Hallelujah

Idag gjorde min röst comeback när jag aktiverade ett antal oanvända muskler. Trixie behövde inte anstränga sig speciellt hårt för att få med mig till kören, hultsfreds kyrkokör. Herre. Inte trodde jag att jag skulle gå från en av Sveriges bästa musikskolor till en kyrkokör i Hultsfred. Bli inte oroliga, det var faktiskt underbart. Inte vad jag är van vid rent sångmässigt, men med sångröstens nuvarande civilstånd så är det inte mer än rätt. Jag har fått uppleva "Så som i himmelen" på väldigt nära håll. Fikapauser och "roliga aktiviteter" som att klä om stolarna i församlingshuset nån gång per termin. Jag ser fram emot nästa måndag!


Hallelujah - Jeff Buckley

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0