Going Through Changes

Kastade av mig filten och bytte glasögonen mot linser. Gick hem till Rönnvägen 1L som hade bytt ut John, Mac och Emil mot tre nya grabbar - Joshua, Axelsson och Rickard! En mycket trevlig förfest som avslöjade det (o)väntade - "Du är aldrig med!?" Så med den Thailand-energi som ännu lever kvar ska jag bevisa att den meningen inte ska sägas till mig igen! Från Rönnvägen 1L gick vi till Metropol som ikväll skulle visa sig vara en klassfest med LDYT bakom Dj-båset och Kalmar-bandet som gav ett sånt intryck att vi ej minns hur dem såg ut, lät ellet hette.. Puben stängde och Pantea och jag skakade hand på att ses på gymmet efter hennes tvättid. Nån gång runt åtta kom ett sms som jag läste och somnade om.



Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0