We Are The Storm

"We Are The Storm ska absolut vara med på festivalen!" Jag hade inte mycket att säga till om på denna punkt. Sara var både bestämd men även övertygande om att detta band var fantastiskt bra. Jag slängde på en singel men reflekterade inte så mycket över det. Ett band som var helt okej.

I juli satt jag, Martin och John på Mosébacke i Stockholm och lyssnade lite halvt på ett band. Spelningen var intim och allas blickar var tvunget riktade mot scenen då musiken var så hög att det var omöjligt att föra en konservation. Men när bandet gjorde en paus för att låta publiken applådera tittade jag och Martin på varandra och hann precis uttrycka våra känslor för hur bra detta, för oss, okända band var! Men så spelade de sin sista låt och avslutade sedan med den nu så klassiska kommentaren "We Are The Storm och vi finns på Spotify!" Jag var så nära att gå fram och säga hur bra dem var och lämna det visitkortet jag inte har - alltså blev det inte av.

Nu är dem signade på independentbolaget A West Side Fabrication och spelar ute i Sverige. Kanske skulle ta och kontakta dem nu så dem kan komma till Kalmar!


Kommentarer
Postat av: M

Göre!

2011-12-10 @ 11:52:59

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0