Tillbaka i bloggandet

Ja, här är jag. Gladare än någonsin. Eller något i stil med det. Klarade tentan i upphovsrätt - vet inte om jag bloggade om det men jag var helt hundra på att jag failade så jävla hårt. Till den tentan skulle man använda sig av lagtext. Självklart glömde jag ta med första sidan - i princip den sida man använder under en grundkurs. Men hey - it went well!

Nu har jag precis skrivit min tredje, och sista, juridikstenta. Det var även det sista jag gjorde inom musikdelen. Nu blir det ekonomi för hela slanten! Om jag inte åker utomlands och pluggar om ett år. Sitter just nu och pillar på min ansökan. Jag kan ju inte säga att jag lägger så stor vikt vid det här - bara jag kommer utomlands blir jag nöjd. Typ. Blunda. Peka. Kryssa i. Skicka in. Klart. Kanske inte riktigt, men i stort sett! Vad tycker ni? Chico, Oneonta eller Teenneesse? Dessa är det universiteten i USA som jag kan läsa musikkurser på :) (Förtydligande. Med musikkurser menar jag branschinriktat och inte sång och instrument! Jag ska INTE bli sångerska, tack!)

Hänt mycket nytt i musikutbudet som jag inte så noga bloggat om. Försöker uppdatera lite i efterhand. T.ex. kanske ni har missat The Concepts featuring med Donkeyboy eller Markus Krunegårds senaste solosingel? :)


Från konserten den 17/11 med Foster The People på Debaser. Får ni chansen att se dem live - låt den inte passera, ta den!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0