The Cardigans till Hultsfredsfestivalen

Första december är här men festivalerna ser inget stop för att förbereda sommaren. Hultsfredsfestivalen har redan, enligt min mening, släppt stora akter som jag mer än gärna vill se. The Cardigans gör sin första Sverigespelning på över 6 år med en helt unik album-spelning från Gran Turismo. Och, för att inte fortsätta i samma resumé-anda, ska även Justice skjuta ut toner över Hultsfred. Jag kanske måste omprioritera mina festival-värderingar och låta den småländska festivalen visa mig vad den går för.

Så hur ser de andra festivalerna ut nu?

Roskilde: Björk

Peace & Love: Deportees, Lars Winnerbäck, Hardcore Superstar & Skrillex (m.fl.)

Funderar starkt på att lämna Sverige-/Nordenfestivalerna och dra utomlands. Blev sjukt upphetsad av Tomorrowland! Någon?


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0