Natti

Jag kan verkligen inte blogga seriöst. Det. Går. Inte. Ni får nöja er med att jag bloggar när det finns några vackra toner att blogga om. För tillfället har jag inget nytt. Det suger. Jag har bara en massa gammalt skit. Fortfarande finns min Hatkärlek på Spotify för er som orkar bry er.

Nu ska jag nattas med Felix. Imorgon ska jag upp tidigt och träna och sen ska jag inhandla sådant där fint som ska öppnas på lördag. Sandra, jag och Mattias har alla en önskan om att få tillbaka den där julkänslan. Ni vet den när man vaknar lite för tidigt på julafton och känner att Äntligen! Idag kommer det hända speciella saker. Dessvärre somnade jag alltid med lite ångest över att jag skulle behöva vänta ett helt år till nästa gång.. Samma sak var det på födelsedagar. Någon som känner igen baksidan med roliga dagar eller är det så att jag är knäpp?


Hittade en gammal bild på mamma och mig. Tror det är sommaren 2009 när mamma fyllde 50. Brukar få höra att jag är superlik mamma. Vad tycker ni?


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0