Hello Wednesday

God morgon!

Ska ta på mig mina hårdanalyserande glasögon och läsa igenom vår B-uppsats om Rockbjörnen. Varenda litet ord ska ifrågasättas och sedan skickas vidare till de andra som förhoppningsvis gör detsamma. Slutprodukten ska vara glasklar och så intresant att vår handledare inte kan göra annat än trycka dit ett stort VG! Fick igår veta att jag klarade min tredje och sista (!) juridikstenta så nu kan det läggas bakom mig! Eller kanske inte.. jag menar juridiken är ett stort moment inom mitt framtida arbete.

Sen ska jag söka ett jobb i Kalmar inför våren och överlägga med mig själv gällande utlandsbyte. Sökte endast två skolor i USA och är för tillfället endast reserv. Ska jag söka fler skolor?


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0