Hallelujah

Hallelujah. Jag drömmer så mycket konstigt. Människor besöker mig som jag verkligen inte vill dela natten med. Vaknar. Svettig och vill inget hellre än att somna om. Vet inte varför jag skriver det här. Kanske för att försöka göra mardrömmarna verkliga så jag slipper undan en natt..

Suttit med Rockbjörnen-gänget idag. Igår skickade vi in ett utkast - det absolut sämsta jag åstadkommit under min universitetstid och det enda positiva är att det bara kan bli bättre nu. Blir nog en jul med mycket plugg och jobb. Jobb ja.., för när det går mycket pengar (läs körkort!) behöver man mindre utgifter och mer inkomster. Jobb ger både lön och mindre fritid. Pratade med min chef och bara minuterna senare strömmade bävande sms in i hopp om att jag skulle ta passet.

Nu ska Sandra iväg på ett möte inför kommande sittningar och jag ska tvätta - kul. Sen kommer Rickard hit så vi äntligen kan äta strutspizza.. Pratade om det första veckan i Kalmar men inte förrän nu tar vi tag i detta.


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0