Gimme Twice

Dessvärre har jag svårt att hitta detta band ute i jungeln, men jag lyckades hitta en länk från deras Facebook - deras senaste singel Gimme Twice. Jag vill ju kunna ge er material direkt på bloggen men klicka på denna länk så får ni höra det senaste från, enligt mig, ett bra band! (Ett band som blivit jämförda med The Strokes.)

Och nu något annat väldigt kul! Jag har blivit invald till Kalmar ESS Introduktionskommitté! Sökte till Sponsoransvarig men blev Sponsor-/Stabsansvarig vilket betyder att jag under förberedelserna kommer tillsammans med Sponsoransvarig sköta (precis som namnet avslöjar) sponsringskontaken osv. Under själva introduktionen kommer jag istället vara Stabsanasvarigs assistent. Ska bli så grymt kul! :)


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0