Ge mig

Hemma från gymmet och sitter nu och slevar i mig en för sen lunch. För tidig middag? Något bra med att träna är att jag alltid får min egen tänkartid och jag kom på en sak... Jag älskar att hitta ny musik men oftast blir det att jag skriver om up coming band/artist och då har dem på något sätt redan blivit releasade och upptäckta. Jag vill ha den där musiken som fortfarande spelas i en hemmastudio och bandet som någon enstaka gång lyckas få en bokning i en tom bar. Jag vill hitta den där musiken som inte blivit överarbetad av ett skivbolag och som lyckats tagit bort den äkta känslan. Så..

Jag vet att ni finns där ute. Jag vet att du som läser detta spelar i ett band eller har en vän som spelar i ett band. Ge mig ett namn, en hemsida, en låt, ett sökord och jag kommer kolla upp vad det är. I gengäld ska jag ge er ett bra och relativt okänt band om bara några sekunder. 

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0