För dig min kära

Efter en fantastisk dag i Göte-la-borg så visste vi att det var vi. Det fanns ingen annan väg att gå - det var självklart. Några dagar senare i Kalmar var det läge att avslöja och givetvis fann vi både toastmasters och best man. Planerna för den kommande dagen är i full gång men energin ligger endast på vilka toner som ska förgylla vår kväll.

Nu befinner vi oss på varsin sida om Kalmar. Jag lovade dig en liten julspecial men dessvärre har jag dragit mig för att skriva om det. Musik i jul är fantastiskt men jag har dessvärre ingen favorit. Jag har knappt något jag vill dela med mig av därför kör jag på en klassiker. Passande nog satt du & jag på en irländsk pub med två vänner och skrålade till denna låt kompad av ett coverband. Det var fantastiskt.



Kommentarer
Postat av: M

Fantastiskt! Har svårt att sitta still! Mina förväntningar på den stundande dagen är helt osannolika!

2011-12-24 @ 23:29:08

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0