Warning Sign

Hjärtskärande. När jag mådde dåligt för ett par år sen hjälpte den här mig att förstå de känslor jag själv inte kunde förklara. Först förnekelse. Sen ilska. Slutligen Uppenbarelse. "...When the truth is. I miss you". Det var ganska enkelt. Jag förlorade någon som jag saknade. Allt annat jag sa skyddade mig från att blotta mig själv. Fast det är något jag insett nu. Det var på bussen på väg hem jag lyssnade på dn här och insåg att det var så enkelt. Det var så jag kände och än idag tänker jag på dig när jag hör den här. Men som tur är kan jag dra en klyscha och säga att tiden läker alla sår. Nu finns du hos mig igen.



Warning Sign - Coldplat

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0