Ooh La

Tänkte att en bildbomb får redovisa bröllopet. Obs! Kan hända att bildserien spårar ur gällande mina miner. De andra gästerna ser bra ut ur mitt perspektiv!!



Det vackra brudparet direkt efter vigseln!





Storasyster Rebecca, mellansyster Felizia, Lillasyster Joanna och min svåger Oskar!


Brudens far, Tomas, hälsar alla välkomna!





Vackra och nya vännen Emma och Anders Henäng!


Min mamma som idag fyller 51(!) och brudens faster Ullis!


Joannas kavaljer och Joanna


Jag och mitt bebishår (klippa lugg??!) plus en lapp som kvitto på att jag ska bjuda brudparet på picknick i Juli!


Bröllopstårtan :)


Svåger Oskar och Joanna. Två glas som borde tömts någon annanstans..





Vi lånade brudgummen i en sekund!


Ooh la - The Kooks

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0