Trainride

Kalmar har kidnappat mig. Jag strosar omkring på Kalmars gator iförd en lila overall med ett stort gäng härliga människor! Det finns vackra saker här, sådant jag aldrig hittade i Hultsfred! Det är alltifrån kårkvällar, sittningar, 8-timmars förfest (!), trubadurkvällar och, i morgon, Amazing Race! Första veckan bjuder på mycket fest men lite sömn, mat och jobb... Så ikväll skippar vi filmkvällen och hängde lite utanför studentradion på Sveaplan för att se Bemsha spela. Har skrivit om dem tidigare och jag säger fortfarande att dem är sjukt grymma! Nu blir det att göda kroppen och ett fotbad.. Det behövs.



Hur mår ni?


En bild från Stadsvandringen. Den var nog mer behövlig för mig och Sandra än nollorna..

Trainride - Bemsha


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0