Timshel

Har sovit så sjukt oroligt i natt. Kände mig inte alls på topp när jag föll in i drömmarnas värld. Att sömn gör allt bättre tvivlar jag på. Har en del saker jag måste fundera igenom idag. Blir nog ett å annat samtal till mina systrar för att få perspektiv på saker. Men idag är det första lediga dagen på en vecka och tänkte hänga lite på utegården med en bok. Sen ikväll tror jag det blir middag med Isabelle och Anja från jobbet! Tänkte cheata lite på Blå Porten och gå till dess förra ägares nya restaurang. Kan bli mysigt!


Från förra veckan när jag och Rasmus plockade svamp. Jag är en mycket dålig svamp-letare!

Timshel - Mumford & Sons

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0