Stop Crying Your Heart Out

Last day at work. Känns skönt. Nu slipper jag känna mig duktig de dagar jag krampaktigt håller mig ifrån kakorna. Alltså slipper jag även känna mig dålig när begäret tar över. Nu är jag redo att kasta mig ut mot hösten. Det är sant. Jag känner mig lite lycklig över att hösten är på väg in över Sverige. Hösten innebär uteserveringar omsvept i en filt, nystart, boots, Melissa Horns nya skiva, 4-årskalas, överdrivet många konserter, filmkvällar, nya möten, nya kurser, nya vanor, rutiner(!) och myströjor! Jag kan lugnt säga, utan att behöva ångra mig, att jag välkomnar hösten!

Har hittat en gammal förälskelse. Kan inte riktigt sluta älska den. Varför kunde inte Oasis fortsätta vara bra?




Stop Crying Your Heart Out - Oasis

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0