Stay With Me

Stay With Me. The Ark. Peace & Love 2011. Under denna sång brast det. Jag blev så förbannad. Jag kände mig så sviken och jag kände att alla runtomkring mig kände precis likadant som jag. Stay with me, stay with me. Det var en helt otrolig känsla som jag inte vet om jag någonsin kommer få återuppleva. Fast magkänslan säger att det kommer komma en dag ganska snart, närmare bestämt den 16 september, då jag kommer känna detta. Förmodligen ännu hårdare. Ännu verkligare. Då finns nämligen ingen nästa gång. Då är det absolut sista gången. SISTA. Tänk att se sitt favoritband göra sin sista konsert.. Det är otänkbart! Ofattbart. Nej, jag ska nog inte tänka mer på det utan sova.



Stay With Me - The Ark

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0