Set Fire To The Rain

Kör en bloggbomb eftersom man aldrig vet när jag återkommer igen..

Man kan knappt fatta att det är live. Hennes röst är helt otrolig! Tänk den rösten i duschen? Det skulle allt vara något! Vi bor tydligen i en tele2-skugga så mitt internet har inte varit det mest samarbetsvänliga de senaste dagarna. Så känner mig extra tacksam över att jag köpte Adeles senaste skiva 21 i London. Musiknörden i mig intalar mig att jag måste köpa fler skivor medan studenten säger med allvar i rösten att det inte kan prioriteras för tillfället. 

 

Set Fire To The Rain - Adele

Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Ugglas,



Tråkigt att se att du har dålig täckning där du bor. Du kan bifoga din adress i ett mejl till mig så lämnar jag iväg ett önskemål om förbättrad täckning på platsen där du bor.



Om du har några andra frågor eller funderingar får du gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-09-01 @ 11:05:06

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0