Paradise City

Jag är heeeelt slut. Denna man, vid namn Ali om jag inte minns fel, hade mer energi och muskler än vi 30 tjejer tillsammans.. Han hade ett konstant superstort smile och tjoade och sjöng i takt med rörelserna. De sista armhävningarna var omöjliga att genomföra då musklerna skakade och handflattorna var dränkta i svett. Nu väntar den efterlängtade träningsvärken som talar om hur tacksam min kropp är!

Nu ska jag ut i regnvädret för att ta mig till Expert och reklamera min internet-sticka och sen åka till jobbet. Helst vill jag ju typ lägga mig under en filt och fortsätta mitt Grey's Anatomy-maraton! :)

Paradise City - Guns N Roses
 


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0