Love The Way You Lie

Klockan tjuter 06.20. Va? Ja juste. Morgonpromenad med syrran var beställd! Snörar på mig joggingskorna samtidigt som jag försöker väcka henne på ett hyfsat snällt sätt. "Men jag har ont i huvudet. Jag är trött. Jag orkar inte." Efter att jag tröttnat på hennes urdåliga ursäkter så smäller jag igen dörren och höjer musiken till maxgräns! Jag visste att ilskan skulle lägga sig till slut, för jag vet att detta inte är något att bli arg över. Det är bara mitt dåliga morgonhumör. Det där första minuterna behöver jag nog ändå för mig själv så kanske lika bra att hon inte orkade med ut.

Nu när jag är tillbaka hemma igen så är hon uppe iaf. Och hon kan få tro att jag är arg. Och hennes dåliga samvete kan få ligga kvar ett till. Speciellt när jag nu gjort både frukost och lunch till henne! 1-0 till Felizia! ;)

Love The Way You Lie (Part II)- Rihanna F.t Eminem


Kommentarer
Postat av: bella

Hej hej, Hoppas allt är bra, kolla gärna in min blogg där jag skriver om mitt liv som modell i New York, :) Kram Bella,

2011-08-10 @ 08:28:12
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Lilla syster!

Haha du är ju för knäpp! Men så söt på samma gång, tack för mumsig lunch!!

2011-08-10 @ 21:08:35

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0