I'll Be Waiting

Nej nu måste jag. Återupplivade denna låt och ville så gärna skriva några rader om den. Men det kändes på något sätt för privat. Men jag gör ett försök.

Jag satt i min säng med mamma framför mig som försiktigt klappade på ryggen. Du gör rätt Felizia. Jag kände mig inte övertygad för det jag hade gjort gjorde ont. Han var utanför. Han fattade inte vad som hade hänt och ha ringde några samtal. Det var första gången jag vågade vara ärlig. Jag hade bestämt mig för att sluta dra medhårs. Medhårs innebar ord som gjorde honom lugn, men som skadade mig och, vad vi senare förstod, även oss.

Oavsett vad som hände sen så har jag lärt mig att vara ärlig. Att sluta vara folk till lags. Många kanske tycker att jag blivit hård och kall, men det är bara för att ni fortfarande ser mig med gamla ögon. Man behöver vara sin egen soldat och skydda det vackraste man har - sig själv!



I'll Be Waiting - Lenny Kravitz

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0