Finns det en så finns det flera

Ni som följer min Twitter vet att dagens craving varit blåbärsmuffins! Det roliga är att jag aldrig ätit det. Aldrig varit i närheten av att välja denna variant av bakelse. Choklad är det självklara valet alla gånger. Men idag var det som sagt blåbärsmuffins som låg i topp. Så mötte upp min syster på stan (passande nog i blå kläder från topp till tå..) först för att köpa någon sminkborttagningskräm från Yves Rocher som tydligen skulle vara heeelt fantaaastisk! Sedan gick vi en ganska lång omväg för att nå Muffin Bakery.. där det visade sig att min efterlängtade blåbärsmuffins var helt utom synhåll! Men han tipsade om Bönan i kungshallarna som har samma utbud av muffins. Och DÄR fanns den. Så från en ganska tråkig historia med en mycket stark längtan efter något till att jag nu sitter här med min blåbärsmuffins. Och vet ni vad? Det var så värt det! HA!



Finns det en så finns det flera - Veronica Maggio


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0