End Of Time

Blir lika förvånad varje gång. Det här med att inte äta kolhydrater gör mig trött och jag känner att det inte påverkar mig bra. Det brukar ta ungefär två veckor innan kroppen helt vant sig, men det känns inte värt det.. Somnar så fort jag tar det lugnt! Jag som har en del att hinna med idag har inte alls tid att sova bort mer tid. Jag ska vårda lägenheten, reklamera saker, skriva ett utkast, jobba, en hemlis, köpa anteckningsblock.. jaa jag sa inte att det var några roliga saker jag skulle göra. Hmm, kanske min uppgifter gör mig trött? Men nej, ordning ska det vara! :)

End Of Time - Beyoncé


Kommentarer
Postat av: S

duktiga du, saknar dig! :)

2011-08-10 @ 10:46:01
URL: http://skalnins.blogg.se/
Postat av: felizia

Saknar dig fina!

2011-08-10 @ 15:27:27

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0