Desperados

Igår var en helt sjukt döööd dag på jobbet. Det säger allt när vi börjar ha plätt-prov-smakning. Det stämmer att vaniljsås är gott, varit lite skeptisk mot kundernas val men nu är jag övertygad! När denna aktivitet avslutats påbörjades en kamp mellan Cecilia och Winston - Latte-race! Vilken latte var godast och snyggast? Jag blev tvingad till att bestämma vem som var latte-master, detta för att jag var den enda som kunde njuta av kaffe på ett noggorlunda vuxet sätt. Detta förorsakade dock en sömnlös natt.. Men visst hade vi kul och inte kan jag klaga på varken jobbet eller kollegorna dessa stunder. Ikväll träffar jag 7 av dessa! Middag på Vapiano och jag kan klart se ett hysteriskt snack-maraton framför mig!

Desperados - Pernilla Andersson


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0