Beautiful Day

Varit vaken sen klockan sex för att hinna packa ner det sista ur lägenheten och sen frakta hem det till mamma. Så nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli jobb-dags.

Kvällen var riktigt kalas! Det var jag, Bella, Anja, Jessica, Cecilia, Hanna och Lisa som skulle äta på Vapiano. Dock var det en väntetid på över en timme så vi gick till en italiensk restaurang bredvid istället. Så klart blev det massa jobbskvaller men även chans att få se vad som döljer sig under våra jobbförkläden. Ibland kan man ju få för sig att vi bara duger till att brygga kaffe och bära brickor.. Ibland glömmer man bort att dessa tjejer har ett liv utanför jobbet! Känns som det kan bli kul att gå på personalfesten i höst trots rykten jag gärna håller mig utanför!

Nu fick jag en tas i knäet och ett par hundögon(trots att han är en katt!). Kanske ska ge honom några klappar och sen bege mig. Puss!

Beautiful Day - U2


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0