Ballad Of The Pines

Idag är det inte lika kul att vara Felizia Uggla. Men hon får skylla sig själv. Hon har låtit alkoholen sippra ner trotts  kroppens tappra försök till att säga nej! Men å andra sidan har den här veckan varit så otroligt rolig och jag kan inte sluta att längta efter vad nästa vecka har att erbjuda. Då är det även reunion med mitt hat här i världen - Hultsfred. Men endast för uppropet.

Imorse vaknade jag bredvid Sandra och även om jag inte alls mår bra så har vi gjort en make over på lägenheten och tvättat. Ikväll förtjänar jag Grey's Anatomy-maraton och ordentlig mat :)


Ballad Of The Pines - Jonatan Wilhson


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0