Zzzyzx Rd.

Få saker får mig lugn. Att skriva dagbok är skönt. Då kan jag sätta ord på mina otrevliga tankar som stjäl min energi. Jag har alltid haft lättare för att skriva än prata. Och då menar jag typ att kunna uttrycka mig rätt och förstå känslorna.

Läser ofta Isabella Löwengrips och hon inspirerar verkligen. Hon säger ofta att man ska må bra och att det viktigaste är att vara lycklig. Så jag ställer mig ofta den frågan när jag vill ha svaret på något - Är jag lycklig? Man ska göra saker som man mår bra, det finns ingen anledning till att göra något som man mår dåligt av. Nu ska jag sova för att imorgonbitti köra ett pilates-pass innan skolan. Hejaheja!



Zzzyzx Rd. - Stone Sour

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0