You Only Live Once

Jag kallar detta för dag 1. En ny start kan man alltid börja, det behöver inte vara ett årsskifte eller ny vecka som avgör när man bryter dåliga vanor och börjar med det man vill. Den enda som sätter stopp för det är du själv. Idag är dag 1 för mitt nya. Nu ska ny energi ta över dålig energi, dåliga vanor och allt annat som sätter käppar i hjulen för mig. Idag är dag 1 på det liv som är idag och inte imorgon.

Dag 1 inser jag att en ny kamera måste införskaffas! Måste ju göra bilderna svartvita för att det ska se någorlunda okej ut. Min glädjestund på dagen är iaf morgonen med mitt favvomål - frukost! En stor kopp kaffe (jajamensan nu kan jag dricka kaffe utan att bli sjuk - åh va gott det är!), naturell fil med kanel och egengjort müsli och hembakat bröd! Nu ska jag till skolan för att jobba med den roligaste uppgiften just nu - göra en festival!



You Only Live Once - The Strokes


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0