With A Little Help From My Friends

Dag 1 har verkligen vänt upp och ner på hela mig. Det blev en nystart utan dess like. Ska på en visning i Kalmar för att titta på ett rum och då kanske få flytta in den 1 juni.. Snabba puckar rent ut sagt. Sen har jag nyss skickat en intresseanmälan i bESStis som är för studenterna under nollningen i Kalmar. Har även pratat med min programledareansvarige (säger alltid fel!) om utbildningen, mina möjligheter och om sommarjobb. Det är supersvårt att få jobb och praktik inom musikbranschen. Ibland vänder sig företag till vår utbildning men självklart går 2.orna och 3.orna före oss nybörjare.. Fick iaf tips om en projektledare som eftersökte en praktikant! Så självklart har jag mailat henne och hoppas på ett svar nu nu NU!

Nu kom Jonathan hit. Lovade honom en filmkväll med Sandras nygjorda äppelpaj. Idag är vi så snälla att det får välja välja mellan vaniljglass och vaniljsås. Eller varför inte satsa på både och?

With A Little Help From My Friends - Joe Cocker


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0