Visa Mig Vem Du är

- Hej det är Felizia.
- Hej Jag heter Fröja. Har du tid några minuter?
(Här går mitt huvud på helspänn. Jag har ju undvikit det här nr tidigare idag. Ska jag säga att jag är upptagen? Jag orkar inte med fler försäljare, försäkringsbolag, adressändringserbjudanden..)
-Njaaa, jag är lite upptagen. Mitt uppe i packningen..
-Okej, kan jag ringa tillbaka lite senare?
-Asså är det det här försäkringsbolaget som skulle ringa..?
-Ehh.. Nej asså det är Fröja från Titan Television.
(AAAAAAAAAAAAAAAH. FAN!)
-Hehe, oj men juste.. eeh. jag väntade ett annat samtal från försäkringsbolaget.
-Haha, då kanske du har tid att prata med mig?
- Ja verkligen. Hehe.

Första intrycket är väl inte allt? Intervjun på onsdag ska toppenisieras! He. He.

Visa Mig Vem Du Är - Sara Varga


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0