Välkommen In

Såg nyss Harry Potter And The Deathly Hallows Part 1. Jag vill se mer. Jag är ju lite av en eftersläntare som precis insett hur jävla bra böckerna är och har bitit tag i den fjärde boken. Så tänkte stänga igen godispåsen, borsta bort karius och baktus från tänderna och läsa tills ögonen inte orkar en endaste bokstav alternativt tills John Blund hälsar på. Okej, den där sista meningen är ju ett starkt bevis för att han redan är här men misslyckats med att stänga mina ögon. Jag nattar mig nog med den här videon istället. Mikalea och Sandra undrar ofta varför jag går omkring och säger "Snape. Snape. Severus Snape." Nu förstår ni kanske varför. Natti!



Välkommen In - Veronica Maggio

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0