Happy

Hoppas hoppas hoppas har kommit att övergå till vill vill vill! Efter mina intervjuer idag så är jag helt sjukt motiverad till min bransch! Jag tror inte ni förstår hur lycklig jag känner mig och hur varenda kroppsdel bara sprudlar av glädje när de berättar om mina blivande uppgifter. Egentligen borde jag väl skriva "de uppgifter som är tänkta att praktikanten ska göra". Men de är mina! Den första intervjun var på Titan Television där de söker 11 praktikanter till nationaldagsfirandet på Skansen. Min huvuduppgift skulle förmodligen bli artistvärd, eftersom de vill nyttja mina kunskaper från utbildningen. Hey!

På eftermiddagen var jag på intervju hos Aftonbladet och Rockbjörnen och dit vill jag verkligen! Tänk att få jobba med Rockbjörnens projektledare! "Jag vill t.o.m. att praktikanten ska kunna ta över mitt arbete när jag är på semester." JA TACK!

Håller ni tummarna för mig?

Happy - Leona Lewis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mammas älskade goding,

Jag håller alla tummar å tår för dig.

Om jag inte sagt det förrut,du en fantastisk skribent, lätt, kul å intressant att läsa.

JAG ÄR OTROLIGT STOLT ÖVER DIG VACKRA DOTTER :-)

2011-04-21 @ 09:12:18

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0