Snälla Bli Min

Om mina ögon har klurat ut rätt betydelse av alla dessa kryptiskt skrivna recenscioner så går hela det nya albumet i den här toningen. Både SvD och DN prisar Maggio för att ha bidragit med ett tredje mästerverk med en personligare touch som kommer bli sommarens album. Själv lyssnade jag sönder både första och andra albumet och ser fram emot att fylla lurarna med Satan I Gatan och försöka förstå varenda ord och betydelse och förmodligen känna "den här låten är skriven för mig!". Det är ju så det brukar bli för en musiknörd. För alla oss som undrade var Maggio tog vägen och undrade om Linnros var den enda som låg bakom hennes succé, visst känns det skönt att få en knäpp på nosen? Välkommen tillbaka och vi ses i sommar!



Snälla Bli Min - Veronica Maggio

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0