Satan I Gatan

Sara har blivit strandsatt i Uppsala med magsjuka så dagens planer ändras. Radikalt men ändå inte. Blir pluggdate med Maria på Wayne's om en timme. Hoppas hon kan hjälpa mig att reda ut alla frågetecken, vilka är alldeles för många. Har nog aldrig känt mig så ointresserad och hopplös som jag gör med affärsredovisning. Jag har aldrig haft så svårt att få in något i skallen som det här. Jag måste nog ändra min inlärningsteknik... Jag vägrar tro att det är omöjligt, och det får nog bli mitt lilla hopp som jag inte släpper så lätt!

     

Idag släpps Veronica Maggios tredje album Satan I Gatan, och enligt Paulina Stoltz på SvD så är albumet grymt! Har inte lyckats hitta något att bjuda på, men inom en snar framtid!

Satan I Gatan - Veronica Maggio


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0