Parallel Universe

Idag invigdes mitt försök till att bojkotta SL i sommar. Det är så dyrt och det känns som det finns en rad roligheter som ligger högre upp på min prioriteringslista. Därför tog jag mitt förnuft till fånga och cyklade till stan. 9 km till Gamla Stan och 9 tillbaka hem. Enligt mina beräkningar tog jag mig fortare till slutmålet än vad SL kan erbjuda. Det kallar jag Win-win-siuation!

I Gamla Stan hade jag en underbar dag med Emma. Åt lunch i solen och jag vill nog se mig själv som lite fräschare efter all sol-inslukning! Kvällen spenderades hemma hos farmor med bokklubben.. eller ja, bokklubb. Ett sätt för alla barnbarnen att träffas, vi är sjukt dåliga på det här med att bevisa att blod är starkare än vatten i vår släkt.

Parallell Universe - Red Hot Chili Peppers


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0