Krafter

Imorgon måste jag vara på topp! Ska nämligen på två intervjuer! Riktigt längesen jag var på intervjuer så det pirrar ordentligt i magen, men efter samtal med min ständige rådgivare Cronja har jag insett att jag bara bör vara mig själv. Jag hoppas hoppas hoppas. Gör ni också det?

Sen hoppas jag att Peace & Love kan höra av sig snart. Vill verkligen veta vad jag ska få göra! Är livrädd att jag ska få artistservering eftersom mitt CV består mestadels av café-jobb.. Jag suger på servering och kan se mig själv stappla runt på darriga och nervösa ben. Nej, ge mig inte det!

Nu ska jag fila på mitt CV för en av morgondagens intervjuer och sen ta en kvällspromenad med mamma! Kika in senare fö lite musiktips.

Krafter - Petter Feat. Aldolphson & Falk


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0