Just My Imagination



Jag tycker att det är så otroligt roligt att människor fortfarande ser ett hälsosamt liv som ett tråkigt liv. Citerar det mest underbara "Du måste förstå att det är ingen självklarhet att sväta sig och äta äcklig mat som du gör 24/7, Fia" Vad är det som är äckligt med ägg, keso, naturell fil, nötter, avokado, frukt, bär, kyckling, grönsaker... Jag ser det som en lista över läckerheter. Mums. Varför säger alla människor att folk som inte äter godis, och annat som har självutnämnts till "Det Goda I Livet", har ätstörningar? Vi säger ju inte att folk som inte tycker om mörkt bröd, vin, risifrutti eller annat har något fel? Det är helt naturligt. Alla tycker inte om samma saker. Jag har, efter många timmars funderingar, insett att jag inte gillar inlagda paprikor och har svårt för prinsesstårta. Det är ingen som tycker jag är knäpp för det. Eller?

Just My Imagination - The Cranberries


Kommentarer
Postat av: Maggi

HELT RÄTT!

Jävligt bra skrivet!

2011-04-10 @ 15:24:47
URL: http://scentedgrey.blogspot.com

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0