Green Eyes

Tydligen kom två unga män till mitt hus klockan 10.00 imorse. Jag hade lovat att bjuda på våffelfrukost, ett löfte dessa män inte kunde glömma. Bankandet på ytterdörren kunde inte väcka mig utan istället återvände en av männen, Samuel Granholm, några timmar senare och jag blev tvungen att visa mina pannkaks-skills. För att kunna bjuda på våfflor krävs ett våffeljärn, vilket jag inte är en ägare av. Pannkakor med glass, hallonsylt och egengjord chokladsås tillsammans med Inglorious Basterds gjorde min söndag till en bra dag. Nu ska jag ta en promenad, ringa min bästa vän och besöka Willys för att fylla kylskåpet med nyttigheter. Det där löftet om socker-fri-vecka börjar vid midnatt. Löftet till Samuel var viktigare denna gång!

Pussochkram.

Green Eyes - Coldplay


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0