Breathe Me

Började dagen med typ det bästa jag vet - springa runt vinterviken. Jag är alltid vrålhungrig när jag vaknar så varje morgon kämpar kroppsdelarna åt olika håll och jag blir tvungen att sätta tydliga riktlinjer. Magen vill genast sätta fart mot kylskåpet samtidigt som jag trycker ner fötterna i löparskorna. Men med bra väder och bra musik är kroppens delar genast samlade och jag springer med lättare och lättare steg för varje dag! De dagar kroppen strejkar lockar jag med tankar om frukosten som väntar hemma!

Idag ska jag skriva en SWOT-analys och intresseanalys kring festivalen. Gör ett utkast som jag och Sara sen utvecklar tillsammans. Samtidigt så kokar jag rödbetor, gör en paj, laxröror och efterrätt för kvällens påskmiddag. Tomas döttrar kommer hit ikväll och jag har lovat att hjälpa till med maten, med nöje! Jag har verkligen utvecklat ett intresse för matlagning..

Breathe Me - Sia


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0