Black Vessel

Håller på med det sista inför "En Bästa Vän-Dag"! Det är min present till min underbara bästa vän Cronja. Dock har jag en känsla av att hon trillar in här för att läsa var jag håller hus ibland, så kan inte avslöja något!

Idag har jag jobbat hårt med min och Saras fiktiva festival! Den är nästan klar, och då är det en månad kvar till inlämningsdatum. Sjukt stolt! Dessutom hade vi möte med vår kursansvarige och han hade ingenting att tillägga förutom att arbetet ser mycket bra ut. Woho!

Efter 16.00 var min hjärna gröt och jag krävde att få avsluta arbetet för dagen. Gick hem och åt mellis. Mellis tävlar med frukost om dagens bästa måltid! Bara namnet är värd en första plats. Mmm... Mellis! Sen lästa jag färdigt Harry Potter Och Fången Från Azkaban... och nu inser jag att det här låter som världens sämsta dag. På fredag kommer jag till Stockholm och kan lova lite coolare läsning. Hultsfred tar död på mig. Tur att det bara är en månad kvar, sen blir det Kalmar!

Black Vessel - Pearl And The Beard

Kommentarer
Postat av: C

ÅÅÅÅÅH VA SPÄÄÄÄNNANDEEEE

2011-04-14 @ 08:46:11

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0