Åt Samma Håll

Dag 2 fortsätter i lyckans tecken. Upp tidigt, och för mig är det något positivt, för att träffa Sara och jobba med arbetet - uppbyggnad av fiktiv festival i Hultsfred. Efter 6 timmar hade vi skrivit över 11 sidor och vi håller deadline bättre än planerat! Festivalen har nu ett namn, ett syfte, en plan, ett mål, ett antal bilagor osv. På lördag ska vi till festivalområdet för att inspireras till en logga + affischer och annat utmärkande för marknadsföringen. Cyklade sen hem från skolan med Lars Winnerbäcks Åt samma håll i lurarna! Dag 2 är en bra dag - och senare leder den till Vimmerby :)  Vet inte riktigt vad jag ska göra där men Sandra skulle dit för presentinköp och varför inte hänga på?

Juste, jag ringde om det där rummet i Kalmar och det verkar som om någon bor där. Han var inte jättevillig att skicka ut henne men tyckte att jag skulle komma och kolla på lägenheten iaf och prata med henne. Insåg även att även om inte den är ledig så kan jag söka på andra lägenheter! Håll tummisarna för mig!



Åt Samm Håll - Lars Winnerbäck

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0