A Day To Remember

Så där jag, 4.de dagen är kommen och den kunde ju inte börja bättre. Ja om man bortser från att mjölken till morgonkaffet var slut - grr! Var nere tidigt imorse och lämnade in en lapp på bilskolan. Har varit i princip omöjligt att få tag i Mats (vilket måste vara det absolut vanligaste namnet inom trafikskole-branschen!) via telefon. Men nu ringde han och bad mig komma dit i eftermiddag för att planera ett körschema! Fick lite panik när han frågade om jag hade körtillstånd.. Förklarade att jag hade det och skulle leta fram det (samtidigt som jag säger det så vet jag att det kommer ta tid att hitta det..) men tur för mig så sa han att det inte behövdes - Om du säger att du har det måste jag lita på dig!

A Day To Remember - Hanna Turi

Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0