ZzZumba

Har alldeles för länge låtit hjärnan gå på högvarv. Det är dags för kroppens delar att skaka åt valfritt håll. De flesta i klassen ska lägga tjugofem riksdaler av CSN på Zumba. Jag själv litar inte på att min kropp är tillräckligt stabil för den typen av träning och tänkte testa gymmet. Sen skulle det vara kul om jag orkar längre än en kvart. Kvällen ska spenderas med mera företagsekonomi - förändring. Men jag har en stark känsla av otrohet. Kanske lite True Blood för att komma ifatt resterande elevers vampyr-hets! Man måste ibland få unna sig lite belöning! Det där ordet ibland är ett användbart ord!

Förövrigt är denna vecka min detox-vecka. No sugar. No carbohydrates. No more body fat!


Här ska jag och mina muskler befinna oss om typ 2 och en halv månader - THAILAND!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0