Två främlingar på en buss

I Linköping var jag tvungen att byta. Bus4you skulle ta mig till till den staden jag inte saknat speciellt mycket - jag har spenderat för mycket tid på tåg, buss och bil för att tycka om dig just nu. Nästa gång får du komma till mig! Men idag hade jag tur. I två och en halvtimme fick jag en vän som jag förut hört många historier om. Vi konstaterade, som så många andra gjort, att Stockholm är väldigt litet när vi kom fram till att våra vänner skakat hand tidigare. Under resans gång kom vi även fram till att båda varit på P&L i somras. Han berättade om studentlivet i Linköping och jag om mitt.. liv i Hultsfred. Och efter ungefär två timmar insåg vi att det nog var på tiden att presentera oss.. oops.

Nu ska jag snart gå på bussen från Liljeholmen. Där väntar en liten syster som jag ska krama sönder!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0