stålhagen - isn't the shit!?

Idag besökte vi staden som tog mycket ifrån mig. Idag tog den lite mer ifrån mig. Tid och energi. Nästan fem timmar av föreläsningar kunde ha spenderats på ett mycket trevligare sätt. Jag tror jag talar för alla när jag säger att vi redan visste att plagiat är fusk och att Darwin är en mycket viktig person. Inte helt otippat att salen var halvfull efter pausen..

Igår kom jag tillbaka till min lilla söta etta. Dock har området vi blivit varnade för så många gånger blivit otryggt och många längtar tills tvåorna flyttar! (Ta inte illa upp, vi vill bara åt era hus!) I förrgår hade Jenny och Jacob inbrott i deras lägenhet. Dem blev av med en gitarr och Tv - så bye bye Idol!

Ajdå, nu ringde Mikaela. Tydligen blir det Idol och thaimat på inbrottsplatsen ändå..!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0