ordbajsa

Sandra har kommit på ett fantastiskt ord som jag bara måste få informera er om. Hon älskar att ordbajsa, och när man gör sådana upptäckter som idag så är det mer än okej! Föreläsaren var helt lyrisk över detta ord och lät henne briljera för hela klassen. Jag håller helt med Jonas. Detta ord kommer ta Sverige till nya nivåer. Och Sveriges ungdomar kommer klara sig ur högstadiet med bättre koll på livet än någonsin! Anser att detta ord kommer bli en världsomfattande nyhet. Hoppas hon hunnit kontakta Svenska Akademin! Får inte glömma berätta att Sandra gick hem och sov efter föreläsningen..


En av alla granitvägen-efterfester. Första gången jag träffade Sandra


Kommentarer
Postat av: S

hahaha, som att jag var helt utmattad;)

2010-09-21 @ 01:18:57
URL: http://skalnins.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, kul att du tror att det är ett nytt ord. HAHA

2010-11-11 @ 10:26:09
Postat av: f

Mer kul att jag glömt skriva ordet hon kom på - identitetsidentifiering.

2010-11-11 @ 11:13:24
URL: http://ugglas.blogg.se/

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0