när hemmafest kommer tillbaka till livet

Igår var det kalas. Det var en alldeles för tidigt avslutad pubrunda och en tidigt påbörjad efterfest, som följdes av efterefterfest och efterefterefterfest. Det bjöds på billypizza och en manlig strippshow. Det blev en fest mellan nollor och tvåor, vi unga som lever i Hultsfred. Slutligen utlovades jag ännu en sån där efter-repeat-fest med vattenpipa och té. Istället blev det jag och fyra gitarrspelande tvåor. Men när klockan slog fem och två män börjad dra stockar blev det dags för hemfärd. Martin visade mig ännu en genväg, en mörk och farlig stig genom skogen som tydligen var bebodd av troll.

Nu ska jag bege mig till hus 18 b och lyssna på Ska. Sen blir det shotkarneval!


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0