man blir smartare av mozart

Nu har jag och Mozart plöjt igenom kulturanalyser. Mozart är en mycket trogen studiekamrat. Han beter sig alltid som jag förutsätter att han ska. Han har hjälpt mig genom många studietimmar. Det har även Herr mörk choklad gjort - dock tar han ofta min koncentration från böckerna. Det blir ibland mer äta än lära sig och vips så ligger chokladen i knäet och boken ensam och igenstängd bredvid.. Men nästa gång ska jag bara ta fram 3-4 bitar (eller hur!?) och låta resten ligga kvar i köksskåpet. Hörde jag sluta köpa choklad? Jag? Pff. Den tjej som klarar det kan ju kontakta mig omgående. Det är klart omöjligt!

 



Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0