Kronprins Victoria på Ullared?

Ännu en föreläsning med ett antal för många sidospår är avslutad. Vad skulle ni tycka om en föreläsning som drar paralleller till KronPRINS Victoria och Daniel som semestrar på Ullared. Detta lyckades min föreläsare kläcka ur sig vilket resulterade i endast endast två åhörares skratt. Vad det andra studenterna gjorde under denna stund är oklart. Kanske funderade de ut ett svar på den egentliga frågan - Släktskapets betydelse i musikbranschen. Mycket oklart.


Hade jag varit i sthlm nu hade jag pluggat på mitt favoritcafé chokladkoppen i Gamla Stan. Nu får jag nöja mig med en kopp té a la Blå Porten och digestivekex tillsammans med boken kulturanalyser.


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0