hör nu på go vänner så ska jag för er berätta

Det jag nu ska berätta bränner hårt i hjärtat, speciellt för en student.

Torsdag halv elva kom en gul buss och hämtade upp 54 stycken bakfulla studenter - nollningsperioden nådde nya höjder när vi nu skulle till Kalmar! Vi började med en rundvandring på Linnéuniversitet och senare hade vi vår första föreläsning i företagsekonomi. Efter det mötte vi upp våra kära 2.or som kom med det sorgliga beskedet att Kalmars nollor inte orkade med ett midsommarfirande. Endast en tapper kalmarit hade orkat komma.

(usch jag känner att kreativiteten inte är med mig idag - jag spolar till det fruktansvärda!)

Efter trevlig middag (ÄNTLIGEN hade vi tid att äta!!) och förfest begav vi till Vallen. Där blev det dansdansdans. Sen blev det tequila. Och en till. Och kanske en till... Sen vaknade jag upp i en säng. Var tydligen tillbaka där förfesten börjat. Där var jag, mina kläder, skor, mobil.. MEN INGEN VÄSKA! Så hejdå kamera, plånbok med kort och presentkort, halsduk, pass, hemnycklar, cykelnycklar, föreläsningsmaterial + anteckningar osv. Utan lyckade resultat i att finna väskan så tillbringades hela dagen i Kalmar innan alkoholen lämnat våra kroppar och vi kunde återvända till Hultan. Så du där ute som har alla mina personuppgifter och nycklar. Skräm mig inte i natt.

Ikväll blir det jag & Brangelina som tar det lugnt. Kräftskivan klarar sig nog bättre utan mig.


Kommentarer

Skriv ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0